Zwrot, wymiana, reklamacja - Yasi Shop
Zwroty
SPAKUJ PRODUKTY ORAZ UZUPEŁNIJ FORMULARZ
Zwrotu można dokonać w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Pobierz i uzupełnij formularz odstąpienia od umowy. Dołącz do przesyłki ze zwracanymi produktami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.
Formularz dostępny jest tutaj: POBIERZ
Wyślij paczkę
Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanym towarem na adres:
Yasi Shop
ul. Langiewicza 38
27-220 Mirzec
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.
Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem.
Poczekaj na zwrot pieniędzy
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności: Przelewy24 , przelew tradycyjny- na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.
Wymiana
Zwróć produkty które chcesz wymienić
W sklepie Yasi Shop wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.
Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.
Złóż nowe zamówienie
Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu poprzedniej paczki. W zamówieniu możesz wybrać dowolne inne towary. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności z przelewem, Payu, PayPal lub kartą kredytową) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).
Reklamacja
Wyślij e-mail
Wyslij email na adres biuro@yasishop.pl z informacją o reklamacji:
Napisz w nim:
- numer zamówienia którego dotyczy reklamacja
- którego produktu dotyczy reklamacja
- dołącz zdjęcie reklamowanego produktu
Poczekaj na odpowiedź
Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Ustalimy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie – zwrot bądź wymianę